محبت

در مورد زندگی من و مادرم

محبت

در مورد زندگی من و مادرم

تفکر

  سلام 

امروز می خوام در مورد اینکه نیاید کسی زود و عجولانه در زندگیش تصمیم بگیرد مطلب بنویسم راستی چرا بعضی از افراد در عشق به هر چیزی و یا در زندگی آنطور که باید و شاید تفکر نمی کنند ؟ این را کسی گفته و نمی دانم چه کسی  ........                                                         زندگی زیباست ای زیبا پسند زنده اندیشان به زیبایی رسند  

واقعا اگر کسی با فکر و اندیشه در زندگی خودش پیش برود هیچگاه پشیمان نمی شود پس تا می توانید توصیه میکنم عاقلانه فکر کنید تا هیچ وقت دچار اشتباهات جبران ناپذیر در زندگی نشوید و هیچ گاه در پی همین تفکر نا امید نشوید زیرا در نا امیدی بسی امید است ........سپید است و به قول قدیمی ها هر با لا بلندی سرازیری نیز دارد و لذت همه این سختیها بعدا نمایان می شود و شما نیز خوشحال از نتیجه گیریهای عاقلانه خود امید است که تمام افراد در راه زندگی خود با تفکر هر چه بیشتر به اهداف اساسی زندگی خود برسند

نظرات 2 + ارسال نظر
باران یکشنبه 1 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 14:03 http://baransound.blogsky.com

دوست من سلام
ممنون که به وبلاگم سر زدین.
وبلاگ خوبی داری.
نوشته هات ادم رو به فکر وامیداره.
موفق باشی

بیدگلی یکشنبه 1 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 16:06 http://bidgoly.blogfa.com

همچنان خواننده مطالبتان هستم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد