محبت

در مورد زندگی من و مادرم

محبت

در مورد زندگی من و مادرم

تقدیم به دریا

تقدیم به گل عزیزم و دوست داشتنی دریا

*بی همگان بسر شود، بی تو بسر نمی‌شود*

* داغ تو دارد این دلم جای دگر نمی‌شود*

*دیده عقل مستِ تو چرخه چرخ پستِ تو*

*گوش طرب به دست تو بی تو بسر نمی‌شود *

*جان ز تو جوش می‌کند دل ز تو نوش می‌کند*


*عقل خروش می‌کند بی تو بسر نمی‌شود*


*خَمر من و خمار من باغ من و بهار من*


* خواب من و قرار من بی تو بسر نمی‌شود*

*جاه و جلال من تویی مُلکت و مال من تویی*


*آب زلال من تویی بی تو بسر نمی‌شود*


*گاه سوی وفا روی گاه سوی جفا روی *

*آنِ منی کجا روی بی تو بسر نمی‌شود*

*دل بنهند بَرکَنی‌ توبه کنند بشکنی *


*این همه خود تو می‌کنی بی تو بسر نمی‌شود*


*بی تو اگر به سر شدی زیر جهان زِبَر شدی*

* باغ ارم سقر شدی بی تو بسر نمی‌شود*


*خواب مرا ببسته‌ای نقش مرا بشسته‌ای*

*وز همه‌ام گسسته‌ای بی تو بسر نمی‌شود

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد