محبت

در مورد زندگی من و مادرم

محبت

در مورد زندگی من و مادرم

دل نگرانی

سلام دوستان  

۱-تا حالا شده که برای چند روز هم که شده دلنگران کسی که خیلی دوسش دارید و خیلی براش تلاش کردید که به هدفش برسه. باشید ؟ 

۲-یا اینکه وقتی خوب او کمک کردید آن یادش بره که شما چقدر براش تلاش کردید ؟ 

۳-یا اینکه مثل مثالی که قدیمیها میگن ( خرش که از پل گذشت دیگه شما را نمی شناسد ) ؟

۴-یا اینکه می ترسه منافعش یه جوری به خطر بیفته؟ 

۵-یا اینکه می خواهد به یه آرامش فکری و روحی برسه؟  

یعنی واقعا کدام یک بیشتر می تونه برای شما هم رخ داده باشه 

  واقعا براسم سوال شده و می خواهم بدونم که به موضوعات بالا چه رایی می دهید . حتما نظر بدهید

۶-ولی من به هیچ یک از این موضوعات فکر نمیکنم فقط به وجود خودش فکر می کنم که به سر منزل مقصود برسه

نظرات 5 + ارسال نظر
سعید چهارشنبه 21 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 10:43 http://www.asremovafaghiyat.blogsky.com

سلام طاهره جان. من اولین باری که میام. وب خوبی داری.
برای من هم خودش مهمه تا به هدفش برسه. حالا بعدش چه اتفاقی میوفته و اون چه رفتاری انجام میده اصلا مهم نیست.
ممنون می شم سر بزنی.

سلام
ممنون از اینکه نظر دادید من هم به وبلاگ شما همیشه سر می زنم وبلاگ خوبی دارید

محبوب شنبه 24 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 09:28 http://mahbubam.blogsky.com/

آره
من شده نگران دیگران بودم از ناراحتی شون ناراحت واز خوشحالی شون خوشحال
ولی یه جاهایی بریدم کم آوردم
وقتی آدما رو دیدم
ادامه ندم بهتره

زهرا یکشنبه 25 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 09:33 http://ghare-B-kasi.blogsky.com

آره عزیزم واسه من خیلی از این اتفاقا افتاده ولی در اکثر موارد خودشون پشیمون شدن و برگشتن طرفم.

یک بنده خدا سه‌شنبه 27 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 11:41 http://www.zandgi.blogsky.com

زهرا جان بلاخره انقدر تلاش کردم تا فهمیدم که چطور می توانم از کد های موس استفاده کنم ازت خییل ممنون هستم امیدورام که جبران کنم راستی اگه بخواهم عکسهای را که در یک پوشه در کامیوتر خودم ذخیره کردم را برای کسی ارسال کنم نیز می توانید به من راهنمایی کنید فقط سعی کنید نکته به نکته باشد چون من تازه وارد هستم

یک بنده خدا چهارشنبه 28 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 08:00

زهرا جان بلاخره انقدر تلاش کردم تا فهمیدم که چطور می توانم از کد های موس استفاده کنم ازت خیلی ممنون هستم امیدورام که جبران کنم راستی اگه بخواهم عکسهای را که در یک پوشه در کامیوتر خودم ذخیره کردم را برای کسی ارسال کنم نیز می توانید به من راهنمایی کنید فقط سعی کنید نکته به نکته باشد چون من تازه وارد هستم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد