محبت

در مورد زندگی من و مادرم

محبت

در مورد زندگی من و مادرم

احساس شما

سلام  

پس از چند روز مشغله کاری بلاخره رسیدم که بیام وبلاگم را سری بزنم  

راستی به سوالت یه نفری  می توانید جواب بدهید 

۱- اگه خدای نکرده سایه مادر بالای سرتان نباشد؟ 

۲-اگه تو زندگی چند بار شکست خوده باشید؟ 

۳-اگه برای چندمین بار برات خواستگار بیادو ندونی که چه کار باید بکنی یا اینکه دلت قرص نباشد و هی بلرزه و ترس تمام وجودت را گرفته باشدو یه حس غریبی داشته باشی  یا اینکه بغض راه گلوت را بسته باشد و بخوایی فریاد بزنی و با خدای خودت درد دل کنی ؟ 

۴- اگه هر چی فکر کنی ببینی نمیشه تا آخر عمر  تنها باشی ؟ 

۵- اگه اگه اگه................... های فراوان داشته باشی و جواب آنها را تا حدودی بدانی ولی بازم شک داشته باشی ؟ راستی شما جای آن فرد بودید چه می کردید دلم می خواهد شما خودتان را لحظی برای فرض هم که شده جای او قرار بدهید و با تعمق بیشتر او را راهنمایی کنید  

از اینکه به وبلاگ من سری می زنید بسیار خوشحالم حتما نظر بدهد خوشحال می شم

دل نگرانی

سلام دوستان  

۱-تا حالا شده که برای چند روز هم که شده دلنگران کسی که خیلی دوسش دارید و خیلی براش تلاش کردید که به هدفش برسه. باشید ؟ 

۲-یا اینکه وقتی خوب او کمک کردید آن یادش بره که شما چقدر براش تلاش کردید ؟ 

۳-یا اینکه مثل مثالی که قدیمیها میگن ( خرش که از پل گذشت دیگه شما را نمی شناسد ) ؟

۴-یا اینکه می ترسه منافعش یه جوری به خطر بیفته؟ 

۵-یا اینکه می خواهد به یه آرامش فکری و روحی برسه؟  

یعنی واقعا کدام یک بیشتر می تونه برای شما هم رخ داده باشه 

  واقعا براسم سوال شده و می خواهم بدونم که به موضوعات بالا چه رایی می دهید . حتما نظر بدهید

۶-ولی من به هیچ یک از این موضوعات فکر نمیکنم فقط به وجود خودش فکر می کنم که به سر منزل مقصود برسه

مهناز گلم


 

 

 تقدیم به دختر خواهر عزیز و دوست داشتنی خودم مهناز  

برو پایین  

.

 .

 .

.
 .

.
 .
 .

.
 .

 سر کاری نیست بازم برو پایین  

.

.
 .

.
 .

 .

.
 .

 .

 حالا دیدی سر کاری نبود
 
هیچ گلی در این جهان، بوی تو را نمی دهد

شهد وعسل به کام من ، طعم تو را نمی برد

گرچه به ناز رفته ای، نظر به ما نمی کنی

به سادگی بر تن ما، جامه عشق نمی درد

تلخ نشد خاطره ات به زهرو نیش و نوش غیر

بوی گلت به هر نسیم، از سر ما نمی پرد

هر که به تار می ز ند ، تا ببرد دل مرا

جز که به تار موی تو ، دل مرا نمی خرد